Zambeste cu farmec!

      Sunt sigur ca va amintiti cu drag de perioada adolescentei! Este perioada in care iti faci prieteni foarte repede, te distrezi cat te tin buzunarele si, pe deasupra, ai ocazia sa intalnesti o persoana speciala, cu care sa legi mesaje in sir, apoi te gandesti la ea noapte si zi, va gasiti o multime de lucruri pe care le aveti in comun, apoi vrei sa o inviti in oras, primesti acceptul si incepi sa te stresezi, deoarece va trebui sa fie perfect. Cel putin asta vrei tu!
      As vrea sa va spun o poveste astazi. E vorba de o poveste cu tenta hazlie, dar neplacuta pe alocuri. Sa trecem mai bine la subiect!
      Stiti foarte bine ca nu e usor sa planificam prima intalnire. Toate atentiile si bunele maniere pot fi umbrite de un factor imprevizibil. Ati ghicit, e vorba de petele alea de pe fata care te tin pe tusa o perioada.
      Recunosc, nu am fost vreodata pus in dificultate de asemenea situatii, insa un vechi prieten, da. Povestea suna cam asa:
 
      In 2012, ma intalnesc cu un prieten pe strada si ma trage pe dreapta: ,,Cristi, ce bine ca esti prin zona, trebuie sa iti spun ceva neaparat!,, Oare ce vrea de la mine? O fi castigat la lotto si vrea sa impartim castigul? Asa, macar 10% ! Nu cred, e sigur altceva, imi spun in timp ce el deja apuca sa exclame: ,,Ma intalnesc cu o fata in curand!,, Nici nu apuc sa il felicit, ca imediat adauga: ,,Pe unde scot camasa acum? Nu stiu ce trebuie sa fac! Am nevoie de tine, stii proverbul acela!,,
      Stiam bine proverbul despre prieteni, insa ce sfaturi ar trebui sa ii dau? Nu voiam sa spun ceva gresit. Era destul timp de planificat, tinand cont ca fata respectiva urma sa se intoarca din vacanta in 6 zile, iar intalnirea urma sa aiba loc cu cateva zile dupa. Totusi, de cand eram expert in relatii? Oricum, trebuia sa il ajut neaparat, avea nevoie. Si el ma ajuta mereu, asadar nu puteam sa il refuz, mai ales acum!
       ,,Bun, hai sa mergem la mine sa vorbim!,, , am spus. Era fericit ca va deschide ,,fereastra iubirii,, . Am stat de vorba putin, urmand ca in ziua intalnirii sa facem pregatirile.


Dupa o saptamana


       Am mers la supermarket, de unde am luat ciocolata, apoi am fost la florarie, pentru alegerea celui mai frumos buchet de trandafiri. El mergea foarte tantos, deoarece am reusit sa punem toate lucrurile la punct. Dar nu totul!
       

                                                                                 Rasturnare de situatie  


        Cum nu mereu toate planurile sunt perfecte, avem in fata o provocare. Prietenul meu primeste un mesaj chiar acum de la fata respectiva. Suna cam asa: ,,Nu pot veni astazi la intalnire, am racit in vacanta. Ne intalnim cu alta ocazie. Iti multumesc pentru intelegere! Pupici!,, Erau si cateva emoticoane, insa nu conteaza asta acum. Avem in fata un mister. Oare fata a racit?

     
   Actiunea abia incepe!
                                                               

         Deja lucrurile se complica si nu stiu ce ar trebui facut. Totusi, tinand cont ca sunt o persoana suspicioasa, am spus: ,,Cunosti cumva adresa ei?,, La care, el raspunde fara sa mai gandeasca: ,,Vino dupa mine!,, 
         Am ajuns in fata blocului si raspund parintii ei: ,,Nu este racita, are acnee, insa ii este rusine sa se prezinte astfel la o intalnire!,, Prietenul meu replica imediat: ,,Imi permiteti sa ii fac o surpriza? Probabil ca astfel nu se va jena, daca nu stie ca sunt aici. Doar sa nu ii spuneti, va rog!,, Zis si facut!
         ,,SURPRIZA!,, (Eu am ramas afara). Fata a fost incantata de aparitie si, astfel, sunt prieteni si astazi, datorita acelui gest si datorita acelei dovezi de dragoste. O acnee nu poate sta in calea iubirii!


         Oricum, va trebui sa mentionez ca, in acest timp, fata a folosit Gerovital Stop Acnee, asa ca era gata de selfie! Mai pe scurt, ea a reusit sa se prezinte la intalnire datorita unei marci de incredere, care ofera o multitudine de produse pentru ingrijirea pielii, dintre care puteti gasi si crema antiacneica.
       
         In final, as vrea sa va prezint cateva produse din gama Gerovital Stop Acnee pe care le puteti folosi cu incredere, fie ca vorbim de vreo intalnire sau evenimente la care nu vreti sa lipsiti!

       
                           Creme, geluri sau masti purificatoare: toate din gama Gerovital Stop Acnee  


                                    Benzi de curatare pentru puncte negre, din aceeasi gama 


         Asadar, daca va ganditi la intalnire, nu uitati de produsele din farmaciile FARMEC ! Acum toata lumea zambeste cu farmec!

         Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Istanbul' a Höşgeldiniz ! (6): 10 expresii uzuale in limba turcă pentru toți turistii

Croatia, tara coastelor si cascadelor